نیم تگ در اینستاگرام چیست
نوشته شده توسط : ساحل

اگر از کاربران اینستاگرام هستید، حتماً می‌دانید که اینستاگرام تعداد زیادی کاربر دارد؛ پیدا کردن کاربران به کمک نام یا حتی نام کاربری آن‌ها امری سخت است و نمی‌توان به راحتی به کاربران دسترسی داشت. نیم تگ در اینستاگرام چیست مثلاً اگر بخواهید یک کاربر با به کارگیری نام و نام‌خانوادگی آن فرد پیدا کنید، حد چندین تن با همان نام کاربری می‌بینید که فقط در یک یا چند کاراکتر تفاوت دارند. حال فرض کنید که مدیریت یک صفحه مربوط به کسب‌وکار را برعهده دارید که به کمک آن محصولات یا خدمات خویش را بازاریابی می‌کنید. اگر کاربر نتواند به راحتی شما را پیدا کند، جذب فالوور شما با سخت روبرو می‌شود. به همین خاطر اینستاگرام قابلیت جدید و بسیار کاربردی را ارائه کرده است که با استفاده از آن می‌توانید کاربر موردنظر خود را به راحتی پیدا کنید. قابلیت نیم تگ اینستاگرام قابلیتی است که با به کارگیری آن توانا به اسکن نام‌کاربری فرد موردنظر هستید و می‌توانید در کسری از ثانیه وارد پروفایل آن فرد شوید. حال اگر شما هم مدیریت یک صفحه کسب‌وکاری را برعهده دارید که می‌خواهید کاربران شما را به راحتی پیدا کنند، می‌توانید از قابلیت نیم تگ اینستاگرام کاربرد کنید. در این نوشتار قصد داریم به رسیدگی کامل این قابلیت و اهمیت آن در اینستاگرام مارکتینگ بپردازیم! اگر کامیاب هستید، در پیوستگی ما را همراهی کنید.

نیم تگ اینستارگرام (Instagram Nametags) چیست؟
تا کنون از کدهای QR کاربرد کرده‌اید؟ کدهای QR به شما کمک می‌کنند لغایت بتوانید با اسکن یک تصویر که همان کد QR است، مستقیماً وارد تقسیم تعریف‌شده باشید! مثلاً اگر آن کد مربوط به یک سایت است، با اسکن این کد شما مستقیماً به آن سایت منتقل می‌شوید. نیمه تگ هم دقیقاً چنین کاربردی دارد؛ با به کارگیری نیم تگ اینستاگرام شما به راحتی می‌توانید تصویری را در برگزیدن کاربران قرار دهید که با اسکن آن مستقیماً وارد پروفایل شما شوند.

 

با این طریق سایر نیازی نیست که کاربر در دسته جستجو، نام‌کاربری شما را سرچ کند تا وارد پروفایل شما شود! قبل از انتشار این قابلیت کاربران برای جستجوی یک فرد باید نام و نام‌خانوادگی آن فرد را به راستی تایپ می‌کردند تا آن فرد را پیدا کنند؛ حال اگر در اسم کاربری آن فرد نقطه یا کاراکتر دیگری وجود داشته باشد، فرد جستجوکننده با چالش بسیار بزرگ مقابل می‌شود که نهایت امکان پذیر است از پیدا کردن آن فرد صرف‌نظر کند.

چرا استفاده از نیم تگ اینستاگرام اهمیت دارد؟
بسیاری از مواقع با وجود آن که شما اسم کاربری اینستاگرام خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی یا سایت خویش به اشتراک گذاشته‌اید، ولی کاربران باز هم شما را پیگیری نمی‌کنند؛ دلیل بسیاری از این کاربران دشوار بودن پیدا کردن شما با استفاده از نام کاربری است. مثلاً سایت‌های زیادی می‌بینیم که بر روی تصاویر پست‌های خود اسم کاربری اینستاگرام را درج کرده‌اند اما هیچ کاربری صفحه اینستاگرام آن سایت را پیگیری نمی‌کند. با به کارگیری نصف تگ شما به راحتی قادر به پیدا کردن دیگر افراد تنها با یک اسکن ساده هستید! کاربران کسب‌وکارتان هم هنگامی که می‌بینند شما نصف تگ را در اختصاص آن‌ها قرار داده‌اید، به راحتی شما را دنبال می‌کنند و با این حرفه به افزایش فالوور اینستاگرام خویش هم کمک می‌کنید.

اهمیت نصف تگ اینستاگرام

یک پیشنهاد! اگر از سایت یا سایر شبکه‌های اجتماعی برای بازاریابی کسب‌وکار خود بهره‌گیری می‌کنید، توصیه می‌کنم نیمه تگ خود را در آن‌ها منتشر کنید. هنگامی که کاربران نصف تگ اینستاگرام را می‌بینند، ترغیب می‌شوند که اینستاگرام شما را دنبال کنند و این پیشه به سادگی توسط اسکن نیم تگ شما انجام می‌شود.

چگونه نصف تگ کاربران را اسکن و آن‌ها را پیگیری کنیم؟
تا اینجای مقاله با اهمیت نیم تگ آشنا شدید ولی چگونه می‌توان نیمه تگ اینستاگرام سایر کاربران را دنبال کرد؟ برای دنبال کردن نیمه تگ اینستاگرام دو مسیر پیش‌روی شما پیمان دارد:

راه‌ اول) به کارگیری دسته نصف تگ اینستاگرام
اولین راه به کارگیری بخش نیم تگ در اینستاگرام است؛ برای این کار کافی است وارد بخش پروفایل خویش شوید و با کلیک بر روی ۳ خط که در تصویر پایین اثر داده شده است، بر روی Nametag کلیک کنید:

 

سپس بر روی Scan a Nametag کلیک کنید و نیمه تگ اینستاگرام را اسکن کنید.

راه دوم) به کارگیری دسته استوری اینستاگرام
اگر در صفحه فید اینستاگرام هستید، نیازی نیست که مرحله ابتدا را طی کنید! بس است تقسیم استوری اینستاگرام را با کلیک بر روی آیکن دوربین (بالا و سمت چپ) باز کنید. سپس با به کارگیری دوربین در دسته استوری نیم تگ موردنظر خویش را اسکن کنید؛ این شغل برای زمانی مناسب است که شما بخواهید نیمه تگ اینستاگرام خویش را بر روی کارت ویزیت یا بنرهای تبلیغاتی خود چاپ کنید! کاربران به راحتی می‌توانند نیم تگ اینستاگرام شما را اسکن کنند و به چهره مستقیم وارد پروفایل شما شوند.

 

پس از اسکن به روش دوم یک پنجره جدید به شما نمایش دیتا می‌شود که دو دکمه عمل در اختیار شما قرار دارد! با به کارگیری گزینه Follow شما می‌توانید کاربر موردنظر را بدون دیدن پروفایل پیگیری کنید و با به کارگیری گزینه View Profile شما می‌توانید پروفایل کاربر موردنظر را ببینید. لازم است بدانید که اگر صفحه موردنظر را فالو کرده باشید، فقط گزینه View Profile به شما نمایش دیتا می‌شود!

 

یک نکته! اگر تصویر نصف تگ اینستاگرام در گالری شما است، کمی حرفه شما سخت می‌شود. در این صورت شما نمی‌توانید به راحتی از روش دوم کاربرد کنید؛ زیرا در طریق دوم که از دوربین استوری استعمال می‌کنید، شما باید نیم تگ موردنظر را بر روی یک موبایل سایر داشته باشید لغایت بتوانید اسکن کنید. راه‌حل صحیح این است که شما از طریق بخش تنظیمات اینستاگرام وارد گزینه Nametagشوید و از طریق گالری خود، تصویری نصف تگ موردنظر خود را اسکن کنید.





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: